אריאל: "אין קידום תוכניות ואין שיווק קרקעות באיו"ש – ואנו בוחנים איך להגיב".

    יוסי אשר | צילום: אילוסטרציה No Comments on אריאל: "אין קידום תוכניות ואין שיווק קרקעות באיו"ש – ואנו בוחנים איך להגיב".
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון אורי אריאל מתח היום ביקורת חריפה על הממשלה במסגרת פגישת עבודה עם חברי הנהלת היישוב אפרת. "הכל מוקפא, הכל תקוע, אין שיווק ואין קידום תכניות", ענה השר כנשאל מתי ישווקו מגרשים נוספים לבנייה חדשה באפרת. השר אף הוסיף איום מרומז לראש הממשלה כשאמר: "אנחנו בהחלט בוחנים איך להגיב. המדיניות שלנו היא שצריך לבנות בכל יהודה ושומרון ובכל ישראל".

    השר הגיע לפגישת עבודה עם ראש מועצת אפרת עודד רביבי וחברי הנהלת העיר בשל ההתפתחות העצומה הצפויה בשנים האחרונות במקום כאשר התכנון הוא כי היישוב יגדל בכ-60 אחוזים. "לא משחררים את כספי ההקפאה", אמר אריאל וציין כי ראש הממשלה מתואם עם שר הביטחון "דבר שלא מקל על ענייני הבנייה."

    השר לא חסך ביקורת גם משר האוצר, יאיר לפיד, שמעכב מזה כארבעה חודשים עודפים מחויבים לשנת 2013 משיקולים זרים, כדבריו, "לאור הערר שהגיש על חוק הפונדקאות התקציבים מעוקבים ואין התחלת בניה", ציין השר.

    "יש לפרוץ את מחסום ההקפאה בכל הכוח יש להשקיע את כל המאמץ לשחרור אדמות מדינה וללחוץ על הממשלה", הוסיף השר.

    המארח, ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, ציין כי אפרת נמצאת במצב בו מאות יחידות דיור נבנות ומגיעות לשלבי סיום ובגלל סכסוכים קואליציוניים על חוק הפונדקאות מאות משפחות מוחזקות כבני ערובה. "אנשים אלה שילמו במיטב כספם עבור דירות אלה ואין כל הצדקה שימשיכו לשלם שכירות עד אשר ימצא פתרון לדיונים התקציביים", הוסיף רביבי.



    0 תגובות